Meestgestelde vragen

Wanneer een product in nabestelling is betekent dit dat deze momenteel niet meer voorradig zijn, ze zijn wel gewoon te bestellen en zullen zo spoedig mogelijk na het plaatsen van een bestelling worden verzonden.

By Cleo streeft ernaar een constante flow te hebben van nieuwe producten, er zijn dus ook geen vaste momenten in het jaar dat de collectie veranderd. Dit is een proces wat continue doorgaat zodat er steeds weer iets nieuws leuks voor u bij zit.

Geplaatste bestellingen kunnen na ontvangst binnen 14 dagen worden geannuleerd, de sieraden dienen ongedragen in de originele verpakking te worden teruggestuurd naar het retour adres van By Cleo. Wanneer de producten in goede orde bij ons op kantoor zijn aangekomen zal het aankoopbedrag van het product in kwestie worden teruggestort op de rekening waarmee betaald is.

Wij proberen de bestellingen altijd zo spoedig mogelijk te leveren. Meestal lukt het om de bestellingen die voor 16.00 besteld zijn de volgende dag te leveren. Echter zijn we hiervoor ook afhankelijk van PostNL.

Voor gepersonaliseerde sieraden staat een langere levertijd. Je kunt altijd informeren naar de actuele levertijd.

De hoogte van de verzendkosten kan per bestelling verschillen, echter is het algemeen gehanteerde tarief €2,49.

Voor producten die niet door de brievenbus passen zijn de verzendkosten €6,95

Wij vinden het belangrijk dat de bestelde producten in perfecte staat bij onze klanten aankomen. Om deze reden worden oorbellen verstuurd in een brievenbusdoosje, hierdoor beschadigen de pootjes van de oorbellen niet. Je hoeft er niet voor thuis te blijven want deze doosjes passen door de brievenbus. Bestellingen zonder oorbellen die door de brievenbus passen worden in luchtkussenenveloppen verstuurd.

Wij van By Cleo werken ook samen met bloggers, heb je interesse in een samenwerking stuur dan een email naar info@bycleo.nl dan kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden.